Kerberos

Někoho jsem v tom zvláštním davu hledal, dlouho jsem pátral očima po jeho pohledu a ještě tvrdší tváři, ale nenašel jsem ho. Místo toho jsem zahlédl pár zakuklenců, kteří se v těžkých černých pláštích s kapucí těsně tlačili k sobě.

Něco mě na nich nesedělo. Byli uprostřed vřavy, což většinou uctívači nedělají, aby mohli nerušeně chválit a klanět se svému duchu. Většinou spolu mluví šeptavými chrámovými jazyky, ale tihle si vyloženě klábosili a hlučeli tak, že bylo k podivu, jak můžou vydávat takový radál. Našli se i tací, kteří na ně křičeli, aby toho nechali.

Nějaký velký trpasličí rváč tvrdě praštil pěstí do zad nejbližšího zakuklence. - Nic se nestalo. Přesto bylo cítit, že se blíží hrozivá odezva. Když se trpaslík napřahoval k další ráně, dotčený zakuklenec se prudce otočil a taseným mečem se stříbrnou čepelí se přesně dotkl špičky trpaslíkova nosu.

...