Splněné sny

Zjistil jsem, že nemám čas na nic z toho co bych chtěl udělat, protože to není na jedno odpoledne. Bohužel se utápím ve věcech, které udělat musím, a pak už se jen snažím zapomenout na to, co vlastně doopravdy chci, protože na to nemám čas. Pak dělám to co jsem vlastně vůbec dělat nechtěl, a to jen proto abych zapomněl.

Je to těžké a táhne mě to čím dál níž. O svých snech už jenom sním a píšu příběhy o tom jak se splní někomu jinému. A už mě to nebaví sledovat a tak jsem se rozhodl:

STANU SE SVÝM VLASTNÍM HRDINOU

Naučím se jezdit na koni, trochu zacházet s mečem, čarovat už trochu umím (hlavně se slovy). Koně jednou budu doma chovat a lovec, ten už ze mně vlastně je, jen jsem si zatím nenašel čas jím doopravdy být. A ještě si seženu nějakou dobrou zbraň (pušku). To bude ono! No a mudrc jsem z fleku.... :-) A ještě někdy pojedu do Irska, na to bych málem zapomněl.

 

Jak se počítá hodnota lidského života? Na úspěchy, na peníze, na moc nebo na obyčejné lidské sny? Podle mě:

lidský život se hodnotí podle splněných snů

Ten kdo si splnil svůj sen, naplnil svůj osud a smysl svého života. Nikdy proto nezapomeňte na své sny a nebojte se jimy řídit. Pokud je to skutečně váš sen, dovede vás tam, kde máte být, a pak se spojí sen s životem v ráj na zemi.

žij své sny a najdeš poklad

Na tohle téma je jedna úžasná kniha. Jmenuje se Alchymista a napsal ji Coelho Pauli.